- A. Vakkennis
- 1. Waarom leiderschap?
- 3. Dilemma's E
- 5. Teams aansturen E
- 5.1 Stimuleer 'samen'
- 5.2 Kennis delen E
- 5.3 Dwarsverbanden E
- 5.4 Teams E
- 5.5 Faciliteren E
- 5.6 Ingrijpen! E
- 6. Innovatie E
- 6.1 Ontwikkeling E
- 6.2 Zelfevaluatie E
- 6.3 Investeren V E
- 6.4 Loopbaan E
- 6.4a
- 7. Pers. ontwikkeling E
- 7.1 Bezinning E
- 7.2 Meewerken
- 7.3 Loopbaantype
- 7.4 Stap voor stap
- 8. Pers. leiderschap E
- Aanbodfase
- Aanbodfase
- Aandachtsfase
- Aandachtsfase
- Aandachtspunten Acq.
- Aanpassen pers.leerplan
- Aanvullend onderzoek
- Aanvullend onderzoek
- Accountmanager
- Acquireren en contracteren
- Acquisitie in vijf stappen
- Actie-visie op communicatie
- Actorenanalyse
- Afsluitingsfase
- Afstemmingfase
- Afstemmingfase
- Afwegingen behandelaar
- Agendafase
- Algemene anamnese
- Algemene wijsheden over RM
- Ambitie tot PL-schap
- Anamnese
- Antennefase
- Antennefase
- Balanceren
- Basisvaardigheden voor communiceren
- Begeleide intervisie
- Begeleiding
- Begeleiding van implementatie
- Behandelen
- Behandelen
- Behandelopties
- Belang van communicatie
- Benoemen van emoties
- Betrokkenen bij proj.werken
- Bijlagen offerte
- Breed eigenaarschap
- Casus
- Checklist relatiemanagement
- Coachen van professionals E
- Coachen vanaf de zijlijn E
- Coaching (op basis van gelijkwaardigheid)
- Coaching in soorten en maten
- Communicatie & verandering
- Communicatie als interactie
- Communicatie bij verandering
- Communicatie kan men niet uitbesteden
- Communicatie managen
- Communicatie over aanpak
- Communicatiecoach
- Communicatieleer
- Communicatieplan
- Communicatiestijlen
- Communiceren moet worden geleerd
- Competenties (acquisiteur)
- Competenties voor communiceren
- Competenties, instrumenten en interventies
- Conflictbronnen bij projecten
- Consultatie
- Contact leggen
- Contract als leidraad
- Creativiteit
- Cursus Werkbegeleiding
- Customer rating
- Dataverwerkingsstrategieën
- Dataverwerving en -verwerking t.b.v. diagnostiek
- Dataverzameling t.b.v. diagnostiek
- de Aanpak
- De interactieve benadering: Proeven van de praktijk
- De professional als coach
- De rol van facilitator
- De vier P's van RM
- Diagnostiek
- Diagnostiek
- Diagnostisch proces
- Dis- en satisfiers
- Diverse rollen binnen project
- Diversiteit in teams
- Doelen professioneel handelen
- Domeinen & theorieen
- Dromers en lefgozers
- Eerste gesprek (Acq.)
- Effectieve communicatie
- Eindtoets
- Empowerment
- Energieprofiel
- Entreetoets
- Erkenning verwerven (als LG) E
- Evaluatie
- Externe facilitator
- Externe projectleden
- Facilitator van communicatie
- Faciliteren van werkprocessen
- Fasering
- Feedback aan docent
- Flip-over en geeltjes
- Formeel of informeel leidinggeven E
- Formele en informele structuren E
- Fuzzy logic
- Gebruikers
- Gelijkwaardigheid
- Geneeskunde
- Geneeskundige doelen
- Gerichte anamnese
- Gespreksagenda vaststellen
- Gewoon doen!
- GP: A. Kennismaking V
- GP: B. Diagnostiek V
- GP: C. Indicatiestelling V
- GP: D. Informed consent V
- GP: E. Behandelen
- GP: F. Afsluiting V
- GROW-methode
- Hechting team
- Het beste uit mensen halen
- Het Concept interactieve benadering
- Het diagnostisch proces
- Het discriminerend vermogen van informatie
- Het proces versus de inhoud
- Het therapeutisch proces
- Het verkrijgen van (medische) informatie
- Hulpvraag verhelderen
- Identiteit van een team E
- Implementatie projectplan
- Indicatiestelling
- Informatiemanagement
- Informed consent
- Inhoudsopgave: algemeen
- Initiëren E
- Inleiding V E T O
- Inleiding
- Inleiding
- Inleiding
- Innovatie
- Innovatie en co-creatie
- Innovator
- Instrumenten en methodieken
- Instrumenteren: oog voor context en detail
- Intakegesprek bij coaching
- Intern adviseren
- Intern adviseren
- Intrapreneurschap
- Investeren in RM
- Inzicht in psychologische en sociale processen
- IQ & EQ
- Juistheid indicatie
- Kansen
- Kenmerken PW
- Kennisgebieden
- Kennisgebieden
- Kennismaking en probleemoriëntatie
- Kennismanagement
- Kennisondernemer
- Kerncompetenties
- Kerncompetenties besluitvorming
- Kiezen voor strategische klanten
- Klachten of symptomen (nog bewerken)
- Klantenbinder
- Klantfactoren (Proj.W)
- Klinisch-diagnostisch redeneren
- Krachtenveld rondom projecten
- Krachtenveldanalyse
- KvZ: Ondernemen
- Leerstijl en coachrol
- Leiderschap als probleemoplossen
- Leren en faciliteren
- Leren leren
- Lichamelijk onderzoek (kader: seksuologie)
- Lijdensdruk (ernst probleem)
- Lijnmanagers
- Lijst van beschikbare coaches (*)
- Marktontwikkelaar
- Match expertise met kennisgebieden
- Medical Authority V
- Meer dan iets vertellen
- Mentoraat
- Misverstanden
- Motivatie E
- Motivatoren & demotivatoren E
- Motiveren
- Mythen over communicatie
- Nadeel twee petten
- Niet doen!
- Offertegesprek
- Offreren
- Omgaan met ICT
- Omgaan met kennis
- Onderhandelen
- Ondernemen met kennis
- Ondersteunen van samenwerking E
- Ongeveer weten wat u wat u wilt
- Ontwikkelingsfasen kenniswerkers
- Ontwikkelingsgericht coachen
- Opdrachten verwerven
- Opdrachtgever
- Openheid
- Opstellen van conclusies
- Optimale match!
- Organisatievormen
- Organiseren van acquisitie
- Overwegingen bij offertes
- Partnership
- Pendelen tussen de rol van expert en adviseur
- Pendelen tussen expert- en coachrol
- Personal branding
- Personal Commitment Statement (PCS) E
- Persoon
- Persoonlijk leerplan
- Persoonlijke en professionele vragen
- Persoonlijke motivatie (passie)
- Planning
- Positie als RM
- Postmoderne fundamenten
- Prijsafspraken
- Prince2
- Probleemverhelderen
- Proces
- Procesontwerper en communicatie
- Professional als leidinggevende
- Professional als RM
- Professionals E
- Professionele rollen
- Professionele rollen
- Project
- Projectkaart
- Projectmatig werken
- Projectmedewerkers
- Projectplan
- Projectteam
- Projecttrio
- Psychologie
- Quinn
- Randvoorwaarden
- Reden van komst achterhalen
- Reflectie
- Relatieanalyse
- Relatiegeschenk
- relatiemanagement gericht op partnership
- Relaties en competenties
- Relevante achtergrondgegevens in het hier en nu (in kader se
- Richten van de organisatie
- Risicogebieden
- RM als acquisitiestrategie
- Rol van coachee
- Rol: Acquisiteur
- Rol: Adviseur
- Rol: Coach
- Rol: Communicator
- Rol: Facilitator
- Rol: Leidinggevende V E
- Rol: Ondernemer
- Rollen als coach
- Routine en improvisatie
- Ruimte bieden
- Samenstelling team
- Samenwerking & Communicatie
- Samenwerking met specialisten
- Selectie van teamleden E
- Self propelling team E
- Sleutels tot succes
- Sleutels tot succes
- Sleutelvragen (pers.branding)
- Soorten diagnoses
- Stappenplan
- Strategie per categorie
- Strategisch belang
- Streven naar gedragsverandering
- Structuur in adviesproces
- Structuur van het coachingsproces
- Sturen op informele structuren E
- Sturingssytematiek
- Subassertiviteit
- Succesfactoren
- Supervisie
- Taakvolwassenheid en coachrol
- Taal en omgang afstemmen
- Taken en communicatie bij verandering
- Teambuilding
- Teamcoaching
- Teamvorming (on)gewenst? E
- Technieken, methoden en werkvormen
- Telefoongesprek
- The placemaking tube
- Thema's
- Trainen CV
- Transactie- versus relatiegericht
- Type kenniswerker
- U bent een sterk merk
- U bouwt aan vertrouwen
- Universele principes
- Valkuilen voor coaches
- Van actie naar interactie
- Van paradox naar dilemma's
- Van weerstand naar veranderkracht
- Vanuit een vraag naar een resultaatgerichte workshop
- Vaste onderdelen offerte
- Verandering organiseren
- Verankering in organisatie
- Vergaderen
- Verkrijgen van (medische) informatie
- Verleggen van verantwoordelijkheid
- Verschillende rollen als advisieur
- Vertouwelijkheid en kosten
- Vertrouwen & Gunnen (de marketingpiramide)
- Vertrouwenspersoon
- Vervolgacties
- Vier kerncompetenties (acquisitie)
- Vijf stappenplan
- Voorbereiding acquistie
- Voordeel van twee petten
- Voorwaarden aan offertes
- Vorm: Begeleiden
- Vorm: Behandelen
- Vorm: Beslissen
- Vorm: Counselen
- Vorm: Dienstverlenen
- Vorm: Feedback
- Vorm: Vergaderen
- Warme en koude acquisitie
- Wat is coaching?
- Wat levert het op?
- Wat wil de ander bereiken?
- Werk maken van implementatie
- Werkbegeleiding
- Werkvorm: Teamwerk
- Werkvormen
- Werkwijze en cont(r)actering
- Werkzaamheid therapie
- Zelfstudiemodule prenatale screening
- Zes leiderschapsrollen (Mintzberg)
- Zicht krijgen op de persoon
- Zin en onzin over persoonlijkheid E
- B. Methodiek
- 1. Algemene aanpak
- 2. Alg. vaardigheden
- 2.1 Beslissen
- 2.2 Counselen
- 2.3 Feedback hanteren V
- 2.4 Motiveren
- 2.5 Overleggen V
- 2.6 Presenteren
- 2.7 Teamwerk
- 2.8 Vergaderen V
- 2.9 Zelfmanagement
- 3. Bedrijfsrollen
- 3.1 Acquisiteur
- 3.2 Adviseur
- 3.3 Coach
- 3.4 Facilitator
- 3.5 Ondernemer
- 3.6 PR-manager
- 3.6 PR-manager
- 3.7 Projectleider
- 3.8 Relatiemanager
- 4. Functionele werkstijl
- 4.1 Dienstverlenen
- 4.2 Klantgericht werken V
- 4.3 Medewerkergericht
- Inleiding
- Inleiding
- Inleiding Meta
- PR-manager
- D. Studiemodules
- Aanpassen pers.leerplan
- Aanpassen pers.leerplan
- Casus
- Casus
- Casus tuchtrecht
- Communicatie
- Communicatieleer
- Communicatieleer
- Educatieve programma's
- Eindtoets
- Eindtoets
- Entreetoets
- Entreetoets
- Evaluatie
- Evaluatie
- Feedback aan docent
- Feedback aan docent
- Inleiding V
- Inleiding. kopie
- Instructievideo Conflicthanteren T
- Juridische bron
- Juridische omgeving
- Leerplan
- Master Your Mission V
- Master Your Mission
- Med.Management op Maat, 2014
- Origineel document
- P1. De basis E
- P2. Verbindend leider
- P3. Inspirerend leider
- P4. Medisch Management op Maat V
- P4.1 Programma
- P4.2 Presentaties
- P5. Med. Man 2015
- Persoonlijk leerplan
- Reflectie
- Reflectie
- Rollen
- Stappenplan
- Stappenplan
- Thema x
- Thematische benadering
- Veelgestelde vragen
- Literatuur & Bronnen